tant-tecken.

Gick till Coop förut, skulle inhandla lite basvaror, typ fil och mjölk, och det första jag möts av är massiva "50% sale" berg i form utav gigantiska lådor som bara grät av uppmärksamhet.
Hittade ett stort berg av kakor, såna där chocolate chips, två kaklådor för 10 spänn! MÄN GU VA BILLIGT! TVÅ KAKELÖDDER FÖR TIE SPÄNN! UUUH VA BRA!
Knallade nöjt ut ur affären, lycklig över mitt smarta kakköp, sen insåg jag att... fan, jag var lurad. Tantfällan, och jag gick rakt in i den. Kakor, vafan ska jag med det till? Två jävla kaklåder dessutom. Skulle inte jag se ut som en smal Barbapappa till sommaren?
Gav bort en kaklåda till anne-lie förut, i ren skam. Nu har jag ätit upp en halv låda. Men vafan, DÄ VA JU SÅ BILLIGT!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

oj, oj, oj så många gånger jag har gått på sånt där :D

2009-03-13 @ 10:42:31
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

billigt ÄR bra ;)

2009-03-13 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0