tjocka stinker!

Trots mitt helylle-nylle och min propra image så måste jag sticka under stolen med en sak; tjocka människor luktar illa. Och nu menar jag inte småfeta, mulliga, eller blekfeta, utan gravt överviktiga människor (100+), och dessutom KILLARNA. Har träffat på ett par feta kärringar som luktar arsel med, men inte ofta.
 
I mitt yrke står jag så nära människor att jag i princip skulle kunna slicka dom lite diskret i nacken utan att dom märkte det, och ur den vinkeln gör att jag känner allt, jag luktar allt, jag ser om du inte rengjort öronen ( och snälla, låt bli vitlöken är du snäll!). Har diskret observerat under mina frisör-år att det faktiskt är så, många killar som är vrålfeta ger upp, det finns inte mycket dom kan göra för att förbättra sitt utseende utan att gå ner i vikt, så dom ger upp, av ren lathet. Skiter i att tvätta håret, duscha, vad är det? Det är synd tycker jag. Jag har inte träffat på många människor som jag faktiskt ser som fula, tvärtom! Dom flesta människor har faktiskt någonting vackert, men då gäller det förstås att framhäva det.


Kommentarer
Postat av: Sara Hell

"Har träffat på ett par feta kärringar som luktar arsel med, men inte ofta."



hahahah dagens formulering! bäst!

2009-03-26 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0