ulv.

Helt plötsligt är klockan halv sex! Jag somnade för ett par timmar sen, och nu är klockan halv sex! Shitz! Fast det var gött, mycket gött.
Igår var det ju gallej som ni säkert märkte och fattade. Jag drog hit min gamle praktikant Alina och jag bjöd henne på en riktig gourmémiddag (stuvade makaroner o falukörv), sen klippte jag till henne lite, tog det allmänt piano och dansade lite disco. Fett med sköjj! Sen drog vi ut på krogen, eller ja, puben, Bill o Bob tror jag det hette.
Mycket trevligt, flaxade runt lite lagom och tjötade lite.

När jag kom hem var jag mycket mer paranoid än i vanliga fall och var livrädd för att det skulle ligga en karl där igen, och eftersom inte Emma var hemma och kunde skydda mig så blev jag lite...eh, ja paranoid, som sagt. Så jag ringde upp Matte-Patte (karln som dumpade mig) och pratade i en timme. Kändes bra, tror vi fick sagt mycket, trots att jag både grinade och var full. haha!


disco disco!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Har du sminkat henne? Väldigt lika sminkningar i vilket fall. Fan va snygga ni är! =)

2009-03-14 @ 19:28:17
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

icke sa nicke! vi spacklade ganska lika ändå!

2009-03-14 @ 19:34:22
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0