"Vanlig tjej"

Jag hatar när folk kallar sigsjälva för "vanliga", typ "näääe, jag är en vanlig tjej/kille som...". Vaddå vanlig? En volvo v40 är vanlig,  människor är det inte. Definiera ordet "vanlig"? VAD är en vanlig människa? Eller NORMAL, vad är en normal person? Jag känner inte till en enda människa jag skulle vilja kalla för "vanlig". Däremot vet jag massa människor som är tråkiga, dom kan få vara vanliga. Vanliga och tråkiga människor käkar yougurt i jeansdress.
Typ. 

"Jag är inte som alla andra, men det är ingen annan heller."

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

jag kallar dock andra för vanliga ibland, men det är ju som sagt inte direkt någon komplimang, haha...

2009-03-18 @ 23:55:21
Postat av: apan

haha, ja det gör faktiskt jag med om jag ska va helt ärlig, men som du säger, då är det ju inte någon komplimang direkt..

2009-03-19 @ 09:16:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag kallar andra människor för vanliga, men då menar jag att de är tråkiga, en i mängden, inte har några egna tankar och ideer eller att de helt enkelt är jävligt ointressanta.

2009-03-19 @ 12:37:22
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0