YEZ!

Nu är jag i princip färdig med allt pappersarbete jag har haft bakom mig. Jäääler va gött. Nu är det bara den jobbiga biten kvar, POSTA. Det är ju skittråkigt. Nästan lika tråkigt som att betala räkningarna. Jag känner mig inte tillfredsställd av att posta grejer, om det inte är till någon brevkåmpis. Men det är jag nog för gammal för nu. Jag hade en brevkompis i mina ungdomsår, från det att jag var 13-18, hon hette Emma. Jävligt trevlig tjej, hon blev gay om jag minns rätt.

Tur att jag köpte två pös-skjortor från Gina Tricot idag som belöning. Och en läppenna. Imorrn ska jag nog vara rödläpp.
Synd att det är så jävla tråkigt att stryka skjortor bara. Jag känner mig inte tillfredsställd av att stryka skjortor, det är ju skittråkigt. Jag har ett plagg som är helt strykfritt, det blir lixom rakt av bara farten. Önskar jag kunde byta ut alla mina plagg till självstrykbara.
Haha! Jävlar vad radig jag är. Som en labyrint, man hittar lixom inte utgången, bara går runt och runt. Runt som en boll, bollar är röda, röda är kommunisterna, kommunisterna gillar vin, vin finns även i vitt, vitt är en färg, färg kan man ha i håret, håret består av dött material, material finns överallt, osvosvosv. Ni fatter va? Borde jag ge mig? Dricka lite klorin va? Gå o lägga mig? Suga på min underläpp?
Ja det gör jag nog.


Här är en bild på mig när jag dricker kaffe. Varsegoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0