aj spaj maj aje?

haha, igår gick jag o hannill ut ändå. Fast vi tog det i all bemärkelse "lugnt", dansade, tjötade, o minglade lite.
Jag fick ett ciggpaket av en marlbro-light kille, som ställde massa frågor. Där ser man.
En skitkonstig kille kom fram o tjöta, han hade fiskehatt och för liten skjorta på sig.

apan: men hej! vi stod just o pratade om dig. att du ser...eh..eh..ja, frän ut.
kille: jassååhfan. Jorå...sån är jag.
apan: skjortan är lite för liten va?
kille: ni gillar bad boys va?
apan: haha, va? öh..nej, jag gillar nog nördarna mer.
hannill: ja...nördarna!

Och han fortsatte att tjata och tjatade om bad boys. Han påstod sig vara en riktig "player". Haha! Ni skulle ha sett honom! Varför tar jag inte kort på sånt folk? Humor! Sen frågade jag honom om det var 18-årsgräns, han knappast kunde varit över 18 år eftersom han uttryckte sig som en jävla idiot. Då gick han.
Och jävlar vad vi dansade! helvetet. När det började bli så jävla trångt att jag bara kunde se rövar så åkte vi hem, plus att jag började bli förbannad på tjejerna. Jävla brudar som är ivägen överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0