bra vs. dåligt

Igår fick jag frågan om jag hade några dåliga ovanor, kom bara på snus och att jag pratar i sömnen. Men när jag tänker efter kom jag på skitmånga!

1, jag blir helt vansinnig om jag inte får gå igenom mina morgonvanor i alfabetisk ordning.
2, ibland petar jag mig så mycket i näsan att jag blöder, och det beror på någon slags skräck att jag faktiskt ska ha snor i näsan och folk ser det, jävlar vad pinsamt.
3, jag tänker för ofta högt. men jag försöker fan bättra mig!
4, att jag alldeles för lätt drar på mig exotiska sjukdomar. jävla konstigt.
5, ibland blir jag svinförbannad för att folk inte tycker som jag.
6, jag måste ha någon slags aktivitet innan jag somnar. T.ex på sistone har jag fått lugna ner mig till scrubs, varje natt, sen spelar jag frenetiskt "lumines block" på mobilen i 30 minuter, vilket gör mig ännu mer stressad, så det slutar alltid med att jag ligger och klappar migsjälv på huvudet. "ta det luugnt lilla gris, såja, sååjaaa..."
7, kan var så ironisk att ingen fattar något, knappt jag.
8, svär som ett borstskaft. (men det tillhör min charm lite?)
9, extremt slarvig. fan.

sen har jag förstås väldigt bra ovanor oxå;
1, jag är besatt av body lotion. Smörjer in mig varje dag så jag blir hal som en ål. Men jävlar vad len jag är!
2, jag skrattar nästan alltid åt alla skämt, inkl, mina egna.
3, äter allt. Utom paprika och tomat.

ja, men vafan, det bra överväger det dåliga va?

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Svära är bra, det gör jag med. Min pappa brukar säga (1000% seriös är han också) "sluta för fan att svära så jävla mycket".



Det blir likson inte lika uttrycksfullt utan svordommar.

2009-05-15 @ 13:44:36
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jag är också body lotion-freak! jag har nästan en kräm för varje kroppsdel tror jag. len och mjuk ska man vara!

2009-05-15 @ 20:25:11
Postat av: Sara Hell

hahaha kom hit och fika med mig! vi kan svära ikapp :D

2009-05-15 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0