But why?

Jävlar vad gott jag sov inatt. Jag sov som ett lämmeldjur, däckade klockan elva och sov ända tills nio. Åmajgad.

Emma anlände i torsdags i raketfart, jävlar vad fort hon måste ha åkt. haha. Nåväl, vi såg på lite hockey och sådär, sen kom hannill och hämtade oss, och vi ökade till gruvolyckan där peter hade lite gallej. Vi kom i perfekt lagom tid, då alla frös från grillningen och gick in. Var jättetrevligt! Tack peter och alla ni andra som gjorde kvällen!
Sen drog vi (jag,sudden o emma) ifrån festen med en jätteäcklig taxisnubbe som tafsade på både mig och emma. Fan att jag inte tog hans reg. nummer.
 Sen gick vi på glada ankan och eh ja, därifrån är det ganska så suddigt. Sudden försvann, jag försvann och sen tappade jag bort emma (i vanlig ordning). Spännande att man kan tappa bort varandra på ett sånt litet ställe? Tror att jag bråkade med några tjejer (i vanlig ordning?), och sen till den stora frågan, blev jag utslängd? jag vet inte. jag minns inte ens att jag tog mig hem. Haha. Fan. Vaknade i mina kläder och med en lins i ögat. Vajjert.
Önskar jag kunde påstå att någon lagt något i min öl, men jag tror bara det var alkohol.

En annan spännande sak var att jag tagit min plånbok och slängt den i ett hörn, samt att jag slängt ut alla pengar och kort i huller om buller i väskan. Varför lixom?


haha, den här bilden är redan en klassiker, emmy hade världens pimp-klocka på sig. jäler va läckert!



Fan. Okej, saker jag tappat bort;
mitt dödsläckra glasögonhalsband. möööh.
mitt headset. Fan! Vart i helvete är det?

ser ni nåt av dom grejerna (eller bara har en sjuk längtan av att köpa dom grejerna till mig) så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha, snacka om ont i nacken :D

2009-05-03 @ 20:39:28
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0