deklarera

Fan, jag sitter med deklarationen. Jävlar i helvetet, har glömt totalt! Varför blir det så varje år? Och jag är ett rikspucko åt helvetet. Har lagt alla mina papper i en stor hög..öh, någonstans, förmodligen på vinden, i någon kartong. får gå upp astidigt imorrn och rota runt.
Men det som är bra är att jag ska få tillbaka 12800 spänn. Åmajgad. Sen måste jag iofs deklarera en lägenhet som jag sålde förra året. Fan vad jag hatar papper. Panik!

Tack till rikard som så snällt guidade mig igenom bank-id och skatteverket. Jävla tur alltså, annars hade väl maffian tagit mig.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

jävlar vilken massa stålar ;) själv ska jag bara få ynkliga 700 :P



fick du jobbet förresten?

2009-05-04 @ 17:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0