No drama

Det händer egentligen ingenting i mitt liv nu. Det känns lite som att tiden står still, postar lite brev, väntar på att dom från det stället jag provjobbade på ska ringa. Varför ringer hon inte? Har ingen lust att jaga runt folk. Väntar tills på torsdag, sen får det fan vara nog. Och så hoppas jag att min exchef ska få tummen ur och skicka iväg mitt arbetsgivarintyg, så jävla svårt ska det väl inte vara...

well well. Vill ha lite drama. DRAMA! funderar på att skapa en riktig intrig mellan mina kompisar. Hitta på lite grejer, så det blir lite action, typ; "kåmpis1 är kär i dig! Jag lovar! Han lyssnar på Phil collins varje natt och gråter..." hehe. Och sen säga samma sak till kåmpis2. Undrar hur obehaglig stämmning det skulle kunna bli på en fest då?
 Eller sprida ut falska rykten om något kärlekspar. "såg dom på spraydate, dom söker tydligen en marockansk nunna som vill ställa upp på lite kinky-grejer." HAHAHA. Det vore fan humor det.

Kanske bara ska tacka ja till en random-dejt på spraydate? Haha, nej förresten, det finns ju faktiskt bara idioter där, det bevisades ju rätt starkt sist jag dejtade någon där.

Får se till att åka till våsan i sommar och hälsa på Emma, där är det fan alltid drama och action. Ja jävlar.


//Pez

Kommentarer
Postat av: Rikard

"Kanske bara ska tacka ja till en random-dejt på spraydate? Haha, nej förresten, det finns ju faktiskt bara idioter där, det bevisades ju rätt starkt sist jag dejtade någon där."



Ehh, du e ju på Spraydate, Apan! kasta sten i glashus osv...

2009-05-11 @ 20:34:11
Postat av: Emma

Klart du ska komma till vässan! Alltid dramatik å djävulskap de vet du! Skynda!

2009-05-12 @ 09:24:06
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

rikard: haha! varrå? menar du dubbelmoral? men det är fortfarande ett bra tidsfördriv! och det är väääldigt sällan jag faktiskt skriver till någon.



emma: haha, hell yeah bäjb!

2009-05-12 @ 13:57:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Känner igen det där långtråkiga väntandet.



Bestäm träff med typ 30 pers från spraydate på samma tid, plats och dag så kan du ligga i en buske och spionera på dem när de står där allihop och ser dumma ut.



2009-05-12 @ 14:30:44
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0