ökh.

Jobbat idag. Var skitkul! 14-19.30, jävla jobbigt för första dagen, hade behövt värmt upp lite.
nåja, dom flestas var vråltrevliga, blev dock lite sur på en grej när jag förklarat för någon att jag har dyskalkyli och inte riktigt är sådär superhaj på grejer med siffror. varav hon svarar "men då får du lära dig det!", vafan, det är exakt samma sak som att säga till en med dyslexi att dom borde bli bättre på att läsa. Vissa siffror ser jag helt enkelt inte sammanhangen i, alls.
skulle räkna ut nåt om 45minuters -intervaller, och jag förstår att det egentligen inte ska vara svårt, att folk borde fatta och fixat skiten efter fem minuter. Kvar står jag, 30 minuter senare och glor på klockan..13..00..till..öhh....trettonförtiofem?..öh...va?..45 minuter...13. öh..va?

haha, och här sitter jag 01.45 halvfull, med yougurt i käften och ska knega imorrn., hela dagen.. hehe.


pöze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0