plötsligt händer det.

Okej, ni vet ju om att jag är en snusmumrick. Snus is my homeboy, typ. Har snusat sen jag var 19 eller nåt, svårt att sluta, osv. Och jag snusar ju alltid två samtidigt, en på varje sida. Fråga mig inte varför, det bara blev så.
Haha, och nu kan jag inte snusa! Jag tror det var i...fredags eller lördags som jag upptäckte att jag snusat bort en bra bit med tandkött på vänster sida, och det är typ ett sår eller nåt där, jävlar vad ont det gör. Och det suger ännu mer att jag är vrålsnussugen. Jag villvillvill, men varje gång jag lägger in en så får ja spotta ut, aj aj. Bajs.



snygg men äcklig.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Hörde precis två snusare på jobbet som snacka om samma sak, de har fått sår och nu måste de snusa på fel sida...



Tycker att det är läge att sluta nu förresten!

2009-05-25 @ 12:41:03
Postat av: apan

haha... ja det är jobbigt det där, stackars oss snusare! sluta? på sommarn? är du helt tokig eller?

2009-05-25 @ 16:35:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0