point of no return.

Oj! Nu har jag suttit med bloggfan igen. I ett par timmar för mycket. Attans bananer, men jag har tillochmed skrivit en liten presentation till höger ------>
Om ni uppdaterar sidan ser ni säkert vad jag har gjort för blaj. Desvärre känns det lite rörigt typ. Men det passar mig, jag är lika rörig som en stör.

Saker jag gjort idag;

- lagat mat. Jag tror det tog två timmar, försökte mig på nåt med kassler? Det roliga var att jag hann bli vrålhungrig under tiden, så medans jag lagade den jävla kasslern passade jag på att laga snabb-mat under tiden. Det tog fem minuter att slänga ihop en handbörjare. Smidigt. Sen var jag inte hungrig längre.
- klätt på mig! Vilket framsteg! Inga pjamasorgier idag alltså. Och hör å häpna; jag tillochmed tvättade håret. Det tog en timme. Fan vad jag hatar att tvätta håret. Tog 3 timmar att torka det.
- druckit extremt mycket kaffe.
- fastnat i photoshop i...öh.. många timmar.
- spelat sims..

ja ni ser ju hur jävla kreativ och härlig jag är. Arbetslösheten dödar mig. Ska ringa ang. jobbet imorrn så jag får schemat någon gång.


Kommentarer
Postat av: Kreten

mycket nice blogg lina, tummen upp!

2009-05-26 @ 20:46:40
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: Rikard

Bra Apa!



börja spela wow - sen behöver du varken jobb, blogg, kläder eller sims! :)

2009-05-27 @ 09:25:43
Postat av: apan

kreten: en får tacke!



rikard: nej! inte wow! det är fan inte kul. har försökt spela nån gång, och det var väl...sådär.

2009-05-27 @ 11:04:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0