popcornguide.

Jag gillar popcorn. Och ända sen jag var en liten knodd så har jag alltid haft värsta ritualen när jag intar popcorn.
Kolla här;

Förstår ni vad jag gör? Jag skalar popcornen. Äter upp knastret runtomkring och lägger sedan dom skalade popcornen i en hög på bordet. Det gör förstås hela popcornproducuren jävligt långsam. Men då får jag lixom ett mål som jag kan avnjuta när jag känner mig färdig med knastret.
MEN, det här har jag lärt mig att inte göra hos folk, för det ser jävligt dumt ut när jag sitter o bildar små popcornhögar, plus att jag inte får tid till att hitta dom fetaste popcornen, och det är fan en konst i sig.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha, vilket jävla påhitt :D

2009-05-23 @ 16:59:17
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

ja jag vet. haha!

2009-05-25 @ 16:55:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0