22 februari 2010

Om ni inte redan vet det så har jag smidit smidiga planer i smyg till min kommande 25:års dag. Var helt inne på att hyra en lokal o ställa till storkalas, fixa sprit o grejer, men jag vettefan.

När jag fyllde 20 ville jag ha dretstor fest! Kastade runt inbjudningar och kände mig kung, tyvärr "kunde" ingen komma, och jag blev lika bitter som alfon åbergs låtsaskompis. Och jag vågar fan inte göra sånt igen.
Är rädd att stå där i en stor lokal med sudden, erik och Hannill. Vi hade säkert haft en awesome ferra, och blivit skitfulla på smultronvin, men nja, det känns fan inte värt det.

Så jag vill göra nåt annat roligt istället!

Jag tänkte:
1. Åka till London nån helg? Vore sköjj, plus att jag skulle få träna på min pissiga engelska, köpa phiss och frenchfries, se vaxfolket?
2. Dra på någon färja? Inte så jävla hajpat, men... jag vettefan. annars kan vi ju hyra en kanot?
3. Inte det? Nehej, men stockholm, eller göteborg då?

Och nu menar jag såklart att alla som känner sig manade är välkomna, vore ju skitkul att dra ett stort gäng någonstans, härja loss och låtsas vara 20 igen!


se så schnell, danke shön, bitte, bitte, jah?

Kommentarer
Postat av: Kirre

JA KOM TILL GÖTEBORG PÅ DIN 25ÅRSDAG! Ni får bo hos mig :D

2009-11-19 @ 17:24:10
URL: http://provisorisk.blogg.se/
Postat av: apan

haha, schysst kirre. ;)

2009-11-21 @ 15:55:11
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0