blodbad!

Tjenare.

Vaken och pigg, häver kaffe som en annan dagisfröken. Ska till arbetsförnedringen snart, och idag är INTE en bra dag. Har börjat oroa mig för blodförlust. Hur mycket blod kan en människa förlora utan att bli blekare än vad jag redan är?

Har blödit konstant i tre veckor, blodad, varat, i massor!!! Så jävla äckligt. Och nu snackar jag inte mens.
Utan hålet vid svanskotan. Fattar inte vart allt blod kommer ifrån?
(Okej, ni som inte känner mig så bra ska veta att jag haft en cysta vid svanskotan typ tre gånger i flera år, vilket lämnat någon slags fistelgång eller nåt kvar, gör skitont ibland.)

Orkar inte gå till sjukan. Hatar sjukhus, läkare och allt som har att göra med diverse traumatiska minnen, dom säger ändå att det inte går att göra nåt.
Och idag fick jag förresten mens, så nu blöder jag ur TVÅ hål i kroppen.
haha, ibland är livet  fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Kirre

bara du inte börjar blöda näsblod nurå så du blöder ur tre hål :P

2009-11-19 @ 14:00:44
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

Postat av: Madicken

Uscha låter int bra!"

Ha en bra Torsdag!

2009-11-19 @ 16:25:16
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0