dreadsmamma, pitetå och studenter.

Idag har jag hälsat på le mamma. Hon blev friserad. Även jag lurade till mig lite urtunning. Jävla drethår som bara blir tjockt på ena sidan (får väl börja med mittbena igen så att det jämnar ut sig).

Sen var jag på arbetsförnedringen, som inte kändes lika förnedrande idag, dagens handläggare kändes trevlig och sympatisk och lurade på mig en jobbcoach. Bajs. Med min tur lär jag väl få en jobbcoach som lär mig langa heroin och andra lärorika grejer.

Imorrn blir det nog en bra dag. Ska träffa Ricko som är här på snabbvisit från Piteå över en köpp kaffe. Gillar ju kaffe jag.
Och sen på kvällen kommer mitt lille hittebarn Kristin, om hon inte är för gravid, det vet man ju aldrig. I värsta fall kan jag ju googla "förlossningar" och förlösa henne mitt i vardagsrummet som värste stålmannen.

Kan även avslöja vad jag tänkt besudla mig med på lördag, ska på studenfest. Igen. Är fan på mer studentfester är många studenter. Höhö. Blir säkert sköjj. Eller inte. Blir det inte kul tänker jag tvinga med sudden på Bunkern (studentpub) istället, säkert kort.



testade en tröja på H&M idag. Men ser ut som nån slags 90-tals grunge-kid. Typ backstreet boys.


skitsöte blusen!!! Fast man ser min behå. Och om ni kollar riktigt noga så ser man även hur högt jag har mina strumpbyxor. hähä. "högt skarom va!!"




haha, kolla härrå!! Tyckte det var humor att mitt hår går nästan te rava (håller i det med handen).
Men sen ser man ju att jag fuskar och viker bak hövvet (pilen)



Det här är min söta mamma. Hon älskar verkligen dreads (fast det är inte hennes egna på bilden!!).
Tror hennes högsta dröm är att jag skaffar dreads. Förut tittade hon på mig och suckade drömmande och sa "Du vet hon i Idol, Mariette? Hon är ju så fin i håret!"
Mamma du är bäst! Allt kommer lösa sig ska du se! Kram på dig!





(P.S tappade en prenumenant på Bloglovin förut efter att jag skrivit föregående inlägg, folk gillar tydligen inte o läsa om min blodiga röv. *grinar*.)

(P.S2 Ska nog ta en öl. hähä)

Kommentarer
Postat av: kaka

hahaha hövve-bakåt-bilden hahaha!!

2009-11-19 @ 17:44:58
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

snygga skor du har! vad är det för några?

2009-11-21 @ 16:03:11
Postat av: apan

sara: danke kön, dom finns på din sko!!

2009-11-21 @ 17:45:57
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0