dretongen.

Min bror brukar inte förekomma i den här bloggen. Men skitsamma, han heter Niklas och är...22 år. Han bor på sitt rum och spelar gitarr och något dataspel som jag inte förstår mig på. Det var förövrigt han som var min kameraman när jag skulle gå ner i spagat och säger "shut up bitch". Fast han skojjade bara, annars hade han fan fått spö.

Nåväl, Nicke picke är som sagt något av en enorm musiknörd. Spelar i ett band, lär ut gitarrlektioner osv.

Igår var jag skitsnäll, eftersom bror min är extremfattig och bilen hade zero bensin, så fick han 200 spänn till att tanka bilen. vet ni vad ungen gör??? Åker till stan och köper gitarrsträngar!!!!! Gitarrsträngar?!!!
apan: tankade du bilen?
nicke: mjo...
apan: okej... för alla 200?
nicke: nej, för 50 spänn.
apan: FÖR FEMTIO SPÄNN? SKOJJARU?

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra lördag! :)

2009-11-14 @ 12:47:24
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0