"gosigt"

Älskar ordet "gosigt", eller "gosa". Det låter så jävla gött. Typ "tja, giller o gose o äta knäckebrö".

Idag har jag gosat i soffan med gosiga kristin. Inga barn blev födda, alltid nåt, hejjade på Idol och hoppades innerst inne att Reza skulle va kvar, tji fick jag.

Gosade runt på stan med och snodde en fika med Ricko. Jag gosade i mig en kaffe, popcorn (som jag tagit med hemmifrån, inte alla som lyxar till det med POPCORN på stan minsann, men det var ju fredag).
Ricko var jävligt snygg och stilig. Var nära på att fria tre gånger innan jag hejdade mig.
Jag var oxå rätt snygg förresten. Duschade ju imorse.

Nu ska jag baka in mig i sängen och gosa till "how I met your mother", asbra serie. Kanske gosar i mig resten av godiset Kristin köpte.
Gosigt. Gosig dag.


"gossegoooos"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! va ja så snygg å stilig? kanske tillräckligt för att få jobbet åxå?! I hope såå.



... glöm inte att du hade med dig en macka ner på stan åxå!

2009-11-22 @ 19:28:25
Postat av: apan

yes you was! håller tummera för dig ricko!



ja... den var oxå god!!

2009-11-22 @ 20:54:56
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0