haha. ojoj.

Kul dagen efter när minnena från gårdagen ramlar tillbaka och sudden skickar väl valda bilder som man får halvskämmas för. Okej, men det bjur jag på. Var tydligen inte så jävla supernykter som jag trodde igår. HAHA


vettefan alls vad jag gör här alltså. Ser ut som jag smidigt försöker klättra öer damian men ramlar på honom. Jag vet inte. Och sista bilder ser han ut o grina på?


Jag o sudden kom på att vi skulle vara "bunnies" och så fick suddens karl erik vara hugh hefner. HAHA!
Fast kaninöronen åkte rätt fort. obekvämt eller nåt.

Har även för mig att jag somnade i glennes knä. haha. Och att jag var kung på dansgolvet. Och att vi snackade ekonomi (?). Öh... Tja..
Justdetja, sudden och jag hade fjortisbråk i slutet! HAHA. Herregud, jag blev sur för att hon inte sa "kan du vara SNÄLL och ge mig..." Man måste alltid säga "SNÄLLA". det är snällt. Jävla skitunge jag är ibland.

Men överlag var det skitkul! tack allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken söt layout du hade på din blogg! Älskar färgerna =)

2009-11-01 @ 19:54:29
URL: http://www.maler.se/sofie
Postat av: apan

tack!

2009-11-02 @ 10:00:50
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0