Hur får man en tjej i säng på första dejten?

Sitter och slögooglar. Gör det ibland. Ramlade in på Flashback. Fantastiskt ställe.
Hittade DENNA tråd. En kille som har sett på lite för mycket porrfilm och tycker att han har värste bra ideén att scora med en brud första dejten.

först fika, sen gå hem och se på film. Låter skitbra i början. Men sen ska han helt sonika smyga in ämnet "sex" lite smidigt. Och sen blir det bara värre och värre, och tillslut ska han (hörochhäpna) be henne visa pattarna! HAHAHAHA. Dör inombords när jag tänker på det.

Okej, om det här hände i verkligheten hade man ju hajjat till redan när karln ville att man skulle "gå hem och se på film", direkt efter fikan. Eller så tänker man glada tankar och följer med karlsloken för att tja, se på film helt enkelt.
Om karln sen skulle köra hela spektaklet ut, alltså han börjar prata snusk, skulle jag:

A) Berätta om "den där jävla könssjukdomen som aldrig går över"
B) Säga att jag var sjukt bajsnödig och lider av ständig diarré.
C) eller dragit till honom. Bitchslappat lite gött, tackat för mig och gått hem.

Haha, karlar alltså.

Kommentarer
Postat av: Linus

Ett bättre alternativ;

http://www.youtube.com/watch?v=9wFpvRMIIEM



För att kommentera något annat så gillar jag bloggen tal om bölder och diverse kroppsöppningar. "beer me, beer you"

2009-11-20 @ 20:49:35
Postat av: apan

linus: nej vilken kass låt! FYFYFY!



fan vad bra! Då ska jag fortsätta prata om blod och snusk! :D

2009-11-21 @ 12:21:03
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Stod aldrig hur det slutade.

2009-11-21 @ 22:51:31
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0