Listor!!!

Älskar Listor! Det är bra. Och så slipper ni undra så mycket. Hittade listan här.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Inte en jävla aning faktiskt. Men det skramlar som fan!
Vilken svordom använder du mest?
Skulle gissa på "röööööveeen", eller "helvete".
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Flip...flop? Någon slags brat-sko eller?
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Haha. näääee... jag är mediakåt.
Varit gift någon gång? Inte vad jag märkt. Men sudden och jag är ju så gott som gifta.
Har någon av dina vänner barn? Japp.
Någon vän du glidit ifrån? Japp. Men det händer inte ofta. höhö.
Stänger du av mobilen när du sover? Nej! näver! Ibland svarar jag även i sömnen.
Vem förstår dig bäst? Jag är en missförstådd själ. INGEN FÖRSTÅR MIG!!!! Nerrå.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vinner jag? Skulle nog köpa en skvallerblaska och snus. Det gör jag alltid när jag fått lön. haha.
Har någon någonsin kallat dig för lat? Jag är lat.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Inte vad jag minns. Jäla kasst minne asså.
Vem var den senaste som ringde dig? Tror det var emmy. eller sudden. Nej! det var fan brorsan.
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Allt man spyr av.
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig? Gör dom säkert. Jag är ju så konstig. Men det är bra! då har dom nåt att prata om!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 054.
Hur många syskon har du? En broder. jepp.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej. Bara om karln är skitsnygg. eller nej, inte ens då.
När flög du senast? Aslängesen. 2005 kanske? Åkte till london då i asrisiga ryan-air plan. AHHH.

Pratar du några andra språk? Jag är jätteduktig på "all-språket".
Diskar du din egen disk? Jag är som en hemmafru. tur att vi har diskmaskin.
Har du gråtit offentligt? Jag har faktiskt varit tonåring! Jizz.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vettefan. Jo, det ska han nog göra. Men ja bjur gärna tebax!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, rädd för haschtomtar.
Vad har du för väder? Tror det snöar.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Typ hela kroppen? Hade nog blivit rädd och börjat grina. Men lite tatueringar funkar ju.

Gillar du din boendesituation? Nejförihelvete. Bor hos pappa. Och jag är 24 år. yey...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-10 ungefär.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, jag är en ordnazist.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Kvinna såklart.Hade det vart en karl hade det inte blivit många barn gjorda. hehe.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Dä ordner säj - å ordner dä sig inte så kvetter dä."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet. Är sjukt höjdrädd.
Skulle du säga att du är trendig? Tja, jag tycker att jag är "high fashion", men folk brukar tro att jag är goth ändå. Hahaha, fan.
Äger du en digitalkamera? Nej.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja. eller nej, då ringer jag själv o skäller lite.

Tycker du att du är attraktiv?
Alla kroppsdelar är kompatibla. ser rätt hyfsad ut i vissa ljus.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Varför inte?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte. Jag är så ful som kille, så jag hade väl säkert fått heta "tommy", eller "Leffe", nåt sånt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Älskar kött! drömde att jag åt kött inatt. haha.
Skulle du vilja konvertera till någon religion? Nej.
Vad ska du göra nu? klä på mig och gå till konsum. wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0