mer än förväntat.

Blev visst snäppet mer än jag trodde igår. Alltså öl. Satt och tjötade med en brud om nazismen i vålberg. Sen pratade jag om skolor och integration. Herregud. Hon orkade nog lyssna på mig i ungefär en kvart, för sen reste hon sig och kom aldrig tillbaka. Haha. Blir så jävla smart av öl.

Roligast av allt är när man hittar bilder på sigsjälv som folk taggat på fejjan och man ba "whatthefuck??"


som den här. Är det en peruk eller en persisk lama jag har på hövvet???



ahh... just jävlar peruk! Sudden har sett lite för mycket på top model tror jag. hehe.


Tror jag skällde lite på killen som tog kortet oxå för att han inte presenterade sig ordentligt. Sånt blir jag helt vansinnig av, man tar i hand med alla vid ett bord, mycket viktigt med hyffs!!

Justdetja, var även ute o rökte med en kille, han tyckte att jag var en skojjig tjej, det tyckte jag med. Kul när man hittar folk med samma värderingar som en själv. hehe.

Nu gör jag piroger!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0