morgonstund - kaffe.

Har just plöjt igenom 76 blogginlägg som jag inte hann läsa igår.

Igår var jag hela dagen hos kristin, käkade sallad, snackade skit, och åt en eller två korvar. Myse-pyse. Klippte även en äkta tuppkam (inte på kristin dock), det var kul!

Ja, och sen skickade sudden sms "Ankan ikväll?" stod det, och jag menade att, jaa...en öl kan jag väl ta. Men bara EN ÖL! Har ni hört frasen "en öl" någon gång? Och vet ni vad det betyder? En bärs är en bärs är en bärs... betydligt fler än så. Såklart. Undantaget för "en bärs" är såklart när en öljävel bara kostar 25 spänn. Helvete!

Nåja, det var jättekul! Jag, sudden, svante och emmy blev den lyckliga skaran. Och vi satt och snackade skit halva kvällen. Sen drog sudden, och jag och emmy discodansade mest överallt. Discodansade lite med svante oxå. Och så tjötade jag med en skittrevlig tjej! Inte en aning om vad hon hette, men det är fan så mycket roligare att träffa roliga tjejer än roliga killar på krogen, eftersom det händer så sällan.

Justdetja! HAHA, en karaktär dök upp igen! från ingenstans. Jättekonstigt. det är en kille som jag halvkänner, och som dyker upp då och då. Har nog halvkänt människan i kanske sex år eller nåt. Och jag har inte en aning om hur jag känner honom. Haha.
En gång lurade jag och sudden honom att komma på Muminfest, tyvärr fanns det ingen muminfest. Och vi var inte ens där. haha. 
Sist jag såg honom hade han cowboyhatt på sig på burger king. Jätteskumt.


Här är han förresten.


här är kristin som äter korv. Lycka!



Ikväll blir det idol, tacopaj och ägg! Längtar! Någon som vill komma och mysa?

Kommentarer
Postat av: kaka

Hahahaha muminfest! Det hade jag glömt. Pops kom precis när jag gick och han mindes till och med mitt namn, haha. Som du säger, han dyker upp här och var. En gång satt han ju i kostym på typ universitetet och hade eget företag, när vi var där och snikade gratis godis.

2009-11-13 @ 12:30:53
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja jävlar! skitbra minne. När jag frågade vad han gjorde nuförtin suckade han bara och sa något skitlångt ord. injengör? inte en jävla aning. HAHA! Han är rolig.

2009-11-13 @ 12:46:06
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0