Sökes;

SÖKER DIG! Ja just det, DU är glad, social, pratar helst mer (ellernejförresten, mindre kanske) än vad jag gör och har en stark förkärlek för öl i alla dess former. Gör inget om du är kille eller tjej, nöjer mig med vadsomhelst just nu.
FINNES: halvfet värmlänning med för mycket löshår i mina bästa år, gillar korv (helst kokt), snabba bilar, öl, discodans och bajshumor. Jag är rätt snäll oxå.

Finns DU där ute som vill öla med mig på lördag?

Ärligt alltså. Måste göra nåt på lördag, alla är fan upptagna. Kommer klättra i taket om jag inte hittar på nåt.
På riktigt. Bju mig på fest, eller vafan som helst, i värsta fall kan jag även tänka mig att bju in migsjälv.


(Måste fan skaffa fler icke-pluggande-singelpolare asså)





Kommentarer
Postat av: kaka

aww, jag känner att det är MIG du söker! Lär mig allt om demokrati och läroplanshistoria så är jag din ;)



Lätt att du kommer få napp, jag är helt såld. Men jag tvingar mig själv att säga nej, fuck tenta på montak.

2009-11-26 @ 18:53:47
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jaaa, det är dig som jag letat efter i hela mitt liv!!!



skippa tentan och ta en helomgång med mig imorrn. ;) eller på lördag! du är söt.

2009-11-26 @ 19:07:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det blir party på lördag nånstans, vet inte vart än. om du vill.

2009-11-26 @ 19:41:10
Postat av: Sara Hell

hade jag bott i karlstad hade det vart givet! ;) hur gick provjobbandet?

2009-11-27 @ 22:15:58
Postat av: Lisa

Öj!

Jag, Hunken, Majser och Broh (och kanske elli.nu) bakar pepparkakor på gruvlyckan ikväll :D

Det finns glögg!

Och pepparkakor!

Och i alla fall en snygg singel.

2009-11-28 @ 11:04:47
URL: http://www.lisasfanclub.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0