apan hjärta discovery.

Älskar discovery-channel.


favoriter i discovery:

- survivorman. Han är ju hur ball som helst. Springer runt helt själv med en kamera o härjar. Lite läskigt nästan. Måste bli jobbigt med kameran.

-mythbusters. Men vem gillert inte? ärligt? Jamie med muschen är min favorit. Han är stenball.

- extrem överlevnad. Bear Grylls är min husgud! Helt jävla vild. En gång campade han i ett träsk fullt med krokodiler. En annan gång snodde han honung från bin och fick värste uppsvullnade ansiktet. Ibland dricker han sitt kiss ur ormar. HAHA.
Kan inte låta bli att bli lite fundersam ifall dom fuskar ibland? Vart sover kameramannen egentligen? Får kameramannen hjälpa till någon gång? Ska googla det.

- time warp. Nu minns jag inte vad det handlade om. Men det är bra har jag för mig.

- dödlig fångst. ett gäng med svettige sjömän som är ute och fiskar gigantiska krabbor. helt fantastiskt. Särskilt eftersom jag hatar krabbor.


Just jävlar, måste hinna med bussen nu! Peace!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Haha såg "skrivet 11:48" å första tanken va "men ska hon inte med bussen som går 11:54" haha, bråttom bråttom.

2009-10-21 @ 11:58:41
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

ÅH älskar DISCOVERY!!!! enda kanalen med snygga killar också ;) mmmmmmen du glömd edirty jobs!!!! <3

2009-10-21 @ 19:14:19
Postat av: whatever

Jo, extrem överlevnad handlar snarare om vad Bear Grylls kan döda och äta, än om överlevnad. Kanske kan Discovery transformera det till ett matlagningsprogram där Bear ränner runt och dödar olika utrotningshotade djur och tillreder helt makabra stuvningar. Jag skulle titta.

2009-10-21 @ 22:27:01
Postat av: apan

kaka: bit I did!!



sara h: dirty jobs? det lät snuskigt! bäst att kolla in.



whatever: Haha, sant! Han har antagligen någon slags läggning för det där. Karln äter ju fan vadsomhelst!

Ja!!! det låter som en asbra idé, maila till discovery och föreslå! hade antagligen blivit en megahit.

2009-10-22 @ 11:03:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kirre

du å figge kan ju bild klubb :P

2009-10-22 @ 16:25:26
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0