Fredag.

Igår var jag fan på stan HELA dan (det rimmar!hihihi!). Åkte in elva, klippte fölk, fick universums blodsockerfall och höll på att attacksvimma, fick köpa en halv baguette, mina händer skakade som värste tjackpundaren. Haha.

Sen hängde jag runt med Kristin på stan. Vi åt hela tiden. Först nachotallrik, sen helvetes dyr fika. Vafan, 60 spänn för en jävla kaka och kaffe? SKANDAL!!!!!!! Ska sluta äta kaka. (nerrå!!)
När klockan var runt halv åtta drog vi till emelie och damian och åt chips och såg på idol. Riktig brudkväll blev det, Damian satt med hörlurar vid datorn när vi andra satt och babblade om brudgrejer. hehe.
Asmysigt!!

Nu ska jag snart duscha, sen till moder, och vidare till stan, klippa+färga (jädrer va ja håller på!) och sen blir det väl nåt lattjo ikväll. Ska nog köpa nån öl ändå, eftersom jag var nykter igår.

Jävla töligt inlägg. Men skitsamma. Ha en göttig lördag ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0