jag blev arg på...

I lördags blev jag helt bananas, är fortfarande lite grinig på migsjälv över att jag blev så jävla sur. Onödigt.

Minns att jag gormade om:
* folk som har såna där jäääävla adidasskor som var inne 97. Hallå??? JÄVLA IDIOTER.
* Skitäckliga studenter som inte tvättar sina jääävla äckliga dräkter. Hallå??? JÄVLA IDIOTER.
* Jävla avskum till människor som finns vafan överallt. Hallå??? JÄVLA IDIOTER.

Ungefär sådär höll jag på. Stod säkert och gormade över massa annat orelevant oxå för den delen. Inte vet jag, förbannad var jag iallafall. Tror det var min inre tonåring som fick utlopp på något vänster. Tonårs-Lina med prestationsångest och avundsjuka. Usch och fy.

Idag är jag smågrinig över helt andra grejer. Typ gamla ex som försöker jävlas med en, kompisar som känner att man försummar dom, trots att man själv känner sig försummad.
Typ såna grejer.

Pez.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

pepp! det är de som är de konstiga och du som är normal ;)

2009-10-20 @ 16:51:57
Postat av: Emmy

Det var Moraträsk`s fel! efter det var ingen sig lik =)(verkar som jag måste kommenera allt idag. tror jaghar varit för lite social idag..hejdå!)

2009-10-21 @ 21:17:30
Postat av: apan

sara h: ja... vi säger det! haha!



emmy: jag tror oxå det. snuskegubben i mora träsk!

2009-10-22 @ 10:55:28
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0