Killar går endast ut på krogen för att...?

På krogen i skövde stod sudden och pratade med en kille som enligt henne var "endast trevlig".
Yeah right, tänkte jag och såg hur killen intog alfa-hane position, sträckte lite med armen över henne och lutade sig mot en stolpe. Då väste jag i suddens öra "han vill ligga med dig".
Sudden tyckte jag var fjantig och fördomsfull. En halv sekund senare sa karln till sudden att hon var söt.
HAHA. Precis, sånt säger man ju inte endast för att vara trevlig. right?

Jag är inte fördomsfull! Jag är helt övertygad om att ungefär 90% av karlarna är ute på krogen av två anledningar.
1. dom vill ligga.
2. dom är ute efter potentiell flickvän/fru.

Resterande 10% är killar som blivit ditdragna av flickvän, eller är ute med jobbet. Och dom får man aldrig kontakt med. Dom sitter i grupper och är bara intresserade av varandra.

Jag har ALDRIG hört en kille som säger att han skulle vilja gå ut på krogen och "dansa" eller bara ha "kul" (Om inte kul betyder ligga förstås).
Så är det bara. Ni kan diskutera ihjäl er om att den där "trevliga killen" bara var en "trevlig" kille som inte var ute efter något. Så är det inte. LOVAR.

Tro inte att jag är dryg i helvetet! Älskar att prata med random folk, och raggar dom på en är det väl bara att tacka nej (eller ja). Men jag orkar inte vara naiv, är för mycket singel för det.



När jag ändå håller på och plitar ska jag passa på att ge er karlar ett VÄLDIGT bra tips. Okej, du ser en skitsnygg brud, hon står med en kompis. När du går fram till bruden ska du prata med BÅDA TVÅ, trots att du bara är intresserad av ena tjejen. Ignorerar du kompisen kommer kompisen antagligen blir skitförbannad och tycka att du är en arrogant skitstövel och dra iväg med snygga bruden snabbare än blixten.
Ja, vafan förväntade du dig egentligen? Att snygga bruden bara skulle skita i kompisen för en random kille på krogen? Njäe, skulle inte tro det va. Får du kompisen att gilla dig har du redan halva inne hos snygge bruden. Lovar! Idiotsäkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0