Kul vare!

Jävlar i min lille låda va sköjj det var igår! Helt vilt!

Såg Idolkillen med någon ful jävla brudjävel. Tror inte hon var frisk i hövvet.

Gick fram till en tidningsredaktör och tackade för bra musik. Han fattade inte alls vem jag är. Eller hur fan jag visste vem han var. HAHA.

Lämnade ut mitt telefonnummer till en kille. Eller jag tvingade på honom det. haha.

Dansade överallt. Verkligen överallt.

Säkert massa mer. Pratade oändligt mycket, hela kvällen, med allt och alla. Doh. KUUUUUL!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Hehe. Vem är idolkillen?



MÅSTE VETA!!!!

HHAUSHKJDHAI!!!



Nä, okej. Jag bryr mig kanske inte.

2009-10-25 @ 14:29:18
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: hanna

jävlar va skoj vi hade=) roligaste var att du lurade mig, haha!!

2009-10-25 @ 19:47:56
Postat av: apan

rebecca: ;)



hanna: ja det gjorde jag! HIHIII

2009-10-26 @ 11:51:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0