läkarn

Idag har jag tagit mig i kragen och ringt runt till diverse läkare för undersökning. Jäkla svårt att få tag i en doktor nuförtiden.
Har iallafall tre grejer jag vill kolla upp. Ufo grejer.

1. har haft ett blåmärke på låret i ett år. stor jävel oxå. Sätter hundra spänn på att doktorn kommer klappa mig på huvudet och säga att det inte går att göra nåt åt.

2. cystan vid svanskotan. Den har växt. Och gör skitont. Har stora problem med att sitta ner. Kul om dom snittar upp skiten igen. Gör förjävla ont. Kan dom inte söva ner mig och operera bort skiten istället?

3. blodsockret. Under ett år har det blivit betydligt sämre och jag får fan blodsockerfall hela tiden. Jävligt töligt.

Och varför är doktorer alltid bortresta? Varenda gång jag ringer till läkarn finns han inte där, tror inte jag sett honom ens. Han heter Trygg i efternam, så det känns ju...tryggt iallafall.


Idag ska jag göra något så tråkigt som att leta (och köpa!) en behå. Hatar att leta behå, alla snygga är för små och alla som passar ser ut som värsta kärringbehåarna. Får jag ett par tusenlappar över nån gång ska jag fan fixa tuttarna i mindre storlek.

efter det ska jag till arbetsförmedlingen och gå på bajskursen. Och sen en sväng till Glenne för att klippa till karln.
Yada yada.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Kaka

Fy fan va gött å höra att du äntligen går till doktorn!

2009-10-28 @ 09:53:47
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oj det lät inte alls någe roligt. Gött att du ska få komma och kolla det iaf.



Att dom är bortresta är för att dom får sånna trevliga löner :)



Det är fan svårt att hitta snygga och stora BHar.. Jag har ett tips ( nu var det ett tag sedan jag kolla men dom hade snygga där då och inte för dyra ) www.ullapopken.se

2009-10-28 @ 12:37:48
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0