Le helgplaner:

Okej. Egentligen skulle hela högen gått på bio imorrn, men eftersom det bara fanns skitplatser kvar så skiter vi i det. Jävligt synd, hade verkligen velat sett filmskrället. Film på värmländska är bra skit. Det vet alla coola.

Så here we go:

fredag: klippteklapp, ska klippa på förmiddagen, ta en turné på stan och sen gå hem och såsa lite hos moder jord. Sen ska jag träffa Kritan, blir sköjj! var längesen jag fick lite kristin-tid.
Gissar att jag sveper en flaska rosé och somnar gråtandes till Idol på kvällen. (hehe, närrå, men idol blire väl)

Lördag: Ställer mig på torget klockan 13.00 med en tub hårgelé och glidmedel samt en stol och fixar till frillor. Kom i GOD TID om du vill få DIN frilla fixad. Hehe.
Sen går jag till emmy och fixar hennes hårfärg.
Blir lagom lugn kväll med hannill och kanske Emmy (OM NÅGON KOMPIS VILL HÄNGA PÅ ÄRE BARE O SÄGE TILL!!). Vet inte alls vad vi ska göra. Kanske går till lokala puben och bråkar med ungdomar? Vem vet. Spelar bille?


Justdetja, tog en sån där konstnärlig bild imorse där jag visar upp mig vighet och konstnärliga svårhet.
Väldigt vackert blev det.
(PS. INTE SKALLIG, BARA UTVÄXT!!!)


Kommentarer
Postat av: alina

haha, ska jag komma o kirra utväxten elle? ;)

2009-10-23 @ 11:08:18
URL: http://alinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0