Oj nu blir ja nog sjuk.

Tror att jag har varit på väg att bli sjuk i typ två månader utan resultat. Har fördrivit sjukdomen precis vid dess avgrund när den varit nära på att blossa ut (nej ibland förstår inte jag heller riktigt vad jag skriver).

Gick till Konsum idag med en lite för kall tröja och utan vinterbehå. Alltså en vadderad behå. Kände mig skitfjantig som kämpade med att försöka slänga håret över tuttarna så att inte tuttfräset skulle synas. Fick låtsas att jag värmde händerna istället.

Nåväl, trodde ändå att jag blev sjuk förut, köpte blåbär och actimel öste i med vitlök i maten. Somnade efter maten. Piggare och inte sjuk. Konstigt! Tror kroppen skojjar med mig. Typ: "AHA...oj nu blir du litte sjuk här skaru se! Du lär bli vrååålsjuk imorrn! Svininfluensan!! hähä näeee, ja skojjar med dig". Och sen mår jag bra efter en tupplur. Jag kanske bara är ett väldigt stort fjantigt barn?

Och haha, har ni tänkt på att när man är sjuk så ska alla typ bota en? ALLA har den ultimata lösningen.
Om man är förkyld så är det alltid någon som har en dunderkur som består av juice och fågelbajs?
Det är ju iofs snällt att folk tänker på en. En fin tanke. Jag gör oxå så.
-jassåru är sjuk?! stackars, haru prövat att hiva i dig femton bananer och limesaft? lovar att du blir frisk! särskilt om du pressar i vitlök oxå!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tailsweep.se ;)

2009-10-13 @ 18:06:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: elli

Värsta sorten är dom som typ blir militanta när man inte tar deras superkurer på allvar.

2009-10-13 @ 22:19:46
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

Tobias: tackarr!



elli: haha precis! finns fölk te allt.

2009-10-14 @ 12:08:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0