skiövde.

Helgen i skövde har varit görfin! När jag anlände i torsdags så skämde Bengan bort mig på värsta farmors-vis, och i fredags satt vi och göttade oss med idol och mat. Awesome!

Lördagen var trevlig, fast jag blev skitsur, verkligen skitförbannad och tvingade hem alla från Kåren. Trevligt av mig. Var inget speciellt jag blev sur på heller, utan bara allmänt grinig.


haha! hittade ett litterärt mästerverk som jag skrev i åttan. "Jag själv älskar ju att skriva så det blir intressant att läsa." haha, whatthefudge?


Bengo!


kvinnliga muffins sa dom. "varrå kvinnliga?"
"det är ju hål i dom!"



jag försökte ta ett kort på migsjälv. Brune ögon o prickig klänning. Göllit vettu.


Emmy och Hannill hade...kul?


"bonna öhl" kostade 15 kronor. Gillas!!


försökte ta kort på mora träsk, gick väl sådär. Haha, emmy förvandlades förresten till en fyra-åring under tiden och gjorde "snuskiga" obesceniteter med handen. HAHA.

Får tacke Bengan så mycket för kanonhelg! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0