två misslyckade ragg.

Alltså igår. Var överallt i hela stan, pratade med en miljon människor och så var jag på den absolut meningslösaste "kurs" jag någonsin varit på. Till råga på allt så var kursen FRIVILLIG. "Vafan gör jag här då?" Kläckte jag och insåg att jag just tänkt högt. Haha.

Sen drog jag till sudden och vi tog lite onsdagsbärs Bunkern. Alltid soft på Bunkern, soffor överallt och dryga studenter. Gött. Två karlar slog sig ner och var trevliga. Först. Sen blev det jobbigt, då ena karln gjorde ett tappert försök till att kyssa sudden, sudden viftade hysteriskt med ringen åt honom.
Och sen försökte han göra samma sak med mig.

apan: men vafan. du kan ju inte försöka kyssa mig när just försökt på sudden!
kille: varför inte?
apan: Men det fattar du väl? INGEN vill väl vara andrahandsval. Jävligt osmidigt du.
kille: men varför då?

DOH! Tror han lyckades tvångspussa mig på kinden ändå. Och så mässade han hela tiden att jag såg ut som en goth, och sudden som en punkrockare. Pfft, jag var ju görträndig, helt svart dock. Den andra killen tyckte att jag såg ut som en spanjorska. Konstigt. Jag är ju bara kvartsnorsk.

Och sen började den andra karln hårdragga. På ett jävligt dåligt sätt. Frågade hela tiden om han fick kyssa mig och försökte tafsa och..ja fyfan.  Då blev det för mycket och vi drog.

Herregud. Nåväl, var rätt trevligt innan det.



Ni ser väl själva hur jävla trändig jag var. Köpte värste mjukiskavajen igår. GÖTT!!




Köpte en ny behå oxå. Mina behåar är numera såpass stora att jag kan använda dom som läckra hattar!


Justdetja. Åt en flötig hambörjare på Bunkern. 35 spänn, GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha va haru för storlek egentligen? H? I? ;)

2009-10-29 @ 13:50:59
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

NEJ!!! Ö-KUPA, MINST!!

2009-10-29 @ 20:29:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Palle

Haha karlar. När jag var singel brukade jag jämt tröttna på att säga nej, hångla lite och sen säga "öh måste gå nu, min buss går om 5 min" och sätta mig 2 meter längre bort istället.

2009-10-29 @ 21:11:43
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

palle: haha. Jag är för gammal för att hångla med 30+ killar på krogen. särskilt eftersom han inte hade tvättat håret på tre veckor!! BLÄ!

2009-10-30 @ 12:36:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rikard

Handbörjare!



Vad mer kan man använda BH:ar till? borde finnas fler användningsområden än hatt. Handväska kanske? matkasse?

2009-10-30 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0