Anna Duck.

Vaknade i kunglig tid, 05.45 för att vara exakt, hjärnan var som messmör och jag började med en väldigt lång debatt om Anna Anka inombords. Ungefär 07.30 tyckte hjärnan att jag debatterat färdigt om Anna Anka och jag lyckades somna om till klockan nio.

Jo jag såg ju på det där programmet som hela bloggvärlden har skrikit om på senaste. "svenska hollywoodfruar" (eller nåt?). Och jag blev lite förvånad över att folk har blivit provocerade av Anna Duck.
Ja, hon är en idiot? Och? Hade folk reagerat överhuvudtaget om kvigan var amerikansk och spottade ur sig samma dumheter? Tror inte det. Eller är det för att hon påstår sig vara "hårt arbetande morsa", fastän hon lever i värste playboy mansion?

A) ponera att hon uppträdde nästan exakt likadant i rutan fast utan alla idiotiska uttalanden?

B) Eller att hon påstod sig vara feminist? Tror halva sverige blev mer eller mindre fly förbannade när hon kläcker grejer som att hon har "kropp som en 16-åring" och att hon vill vara snygg för sin man, "kvinnan ska behaga". Sverige är världens mest jämställda land, blev lite magstarkt där va?

Många tror att Silvstedt tillexempel är en SKITSMART bizznesswoman men bara agerar korkad. Typ att all PR är bra PR, osv. Men vafan? OM det nu stämmer så skäms jag röven av mig, det är fan mycket värre än vad anka gör. Varför i helvete skulle man vilja spela korkad? Anka är (säkert) bara sigsjälv.

Jag blev iallafall jävligt mycket mer provocerad utav "half ton teen" som handlar om, tja, en skitfet tonåring som inte kan röra sig pga att hans morsa behandlar honom som en stor bebis. Daltar som fan och gav ungen ALLT han ville ha. Då grät jag nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0