Höstkillar - hår.

Tjo bree! Eller vad man nu säger när man är gangster. Jag vet inte, jag är ju inte gangster... Inte mycket iallafall.

Äsch, jag har inte alls någon ispiration alls. Började skriva ett inlägg om hur jag tycker killar ska klä sig, men sen kände jag "skitsamma, folk får väl se ut hur fan dom vill."
Eller näe förresten, karlar, Kamma till er och fixa en schysst frilla! VAX!! VARFÖR ANVÄNDER NI INTE VAX?

Här kommer lite heta karlfrillor lagom till hösten.


sådärja. precis min typ av kill-frilla! lite busigt. kort men långt.





Gillar Pittens lugg! ser skitfräscht ut. Käckt att det inte är för kort heller. Lite hår på örat för den som skäms lite?


Säga vad man vill om vampyrtrenden, men jag är skitkär i hans kalufs! Fast färgen ser ju skitful ut här, vafan har han gjort, gått lös på klorin?



Har inte riktigt bestämt mig för om det är klippningen som är skitsnygg eller killen. Men jo, frillan är assnygg oxå. Jag tycker att fler killar ska våga spara lite mer uppepå skallen och inte snagga ner det så jävla kort, blir mycket mer frisyr med mer hår!


Det här älskar jag! Är helt såld på benor nu! Mer sånt! (killen passar förresten INTE i bena, han ser bara bajsnödig ut, haha)


Hehe, Hitler-style anno-2010?


Jag börjar bli lätt trött på alla moikanfrillor, men jag ger det ett år till!


Sådärja. Nu var det sagt, kan jag sova gott inatt!




Kommentarer
Postat av: Jacques B

Tidsbokning eller drop in?

2009-09-15 @ 21:41:03
Postat av: apan

haha! drop in på obestämd tid? eller..öh..

2009-09-16 @ 19:04:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0