fästing-oskuld.

Skogsapan hittade en fästing idag!!!! Min första fästing alltså. "Och?" tänker du, "vilken festlig sjukdom ska jag nu dra på mig" tänker jag. Borelia? AIDS? Munsår? Vem vet?

Blev så upprörd att jag gick till apoteket för att bli nerlugnad. Dom trodde inte det var någon fara. Kändes skitbra att få höra det från apoteks-allsmäktige. Älskar apotek så mycket att jag tillochmed svimmat där tre gånger. Fått legat i deras fikarum och dom har bjudit mig på apelsin. Apoteks-anhängare nr 1.
Förresten så säljer dom apoteken hejvilt och ska göra om dom till franchise-kedjor. Helst vill jag köpa ett apotek och bo där. Hade varit kung!






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet en som har Borelia...Han liknar mest en ponny och bor i Vässan..Haha stackarn!

2009-09-15 @ 09:34:26
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Kaka

Har du tänkt på en annan käck grej- att alla apotek har djurnamn! Apoteket Örnen tex ligger i stan =)

2009-09-15 @ 14:53:46
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0