Favorit i repris.

Söndag!! Är det någon mer än jag som känner igen sig i detta:
vaknar upp schleten med ihopklistrade ögon, hittar inte kläderna, ont i skallen, och med bakisångest 2000. Och så lovar jag att nej, nästa helg, då jävlar ska jag vara nykter och BARA ta det lugnt.

Och så blir det helg igen, och där står jag, undrandes, nej alltså, varför ska jag ta det lugnt för? Orka sitta inne en HEL helg utan att träffa någon. Varför "borde" jag sitta isolerad en helg? Fattert inte. Jag har ingen karl att se på film med, jag har inga läxor att läsa, inga krävande jobbuppgifter, så näe, jag förtjänar inte dåligt samvete.



NU SKA JAG UT I SKOGEN OCH PLOCKA SVAMP.


Kommentarer
Postat av: Jerry Jernberg

Så du var ute i krogsvängen igår? Skitkul?

2009-09-06 @ 17:06:48
Postat av: apan

klart det var skitkul! jag har alltid skitkul!

2009-09-06 @ 20:33:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0