Hoppla.

Idag är jag inte lika död som jag var igår.
Har gått bra tycker jag! Känns fett med gött att ha någonstans att på morgonen. Och det känns som att jag kommer att trivas där, idag sa jag att jag hemskt gärna vill hyra stol där, och nu är det upp till henne att bestämma sig. Vi får väl se vare blir på fredag!

Och om det nu blir så att jag hyr stol där kan jag tillkännage att jag tänker INTE klippa svart mer, förutom mormor kanske. Så alla compadres får gå och klippas till hos mig där, självklart med rabatt och polare-pris.

Justjävlar, haha, jag hade ju en engelsk kund idag, och trofan att det gick jävligt bra! Det enda ordet jag hittade på var nog "heavyness", HAHA. Eller finns det? Jag tror jag sa "lightness" oxå, icke att förväxla med "lochness". Undrar hur mycket hon fattade egentligen.

Nej nu kommer väl snart sudden och ska rastas. Onger!


The Young Knives - the decision

fett med bra låt!  gillert

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh va kul! Klart du ska ha egen stol! Så du äntlish kan tjäna stålar som fan :P

2009-09-01 @ 20:55:28
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Vicky

MEN HERREGUD, vilken skräck! Fast vi behöver nog inte oroa oss, den där hurtkärringen kommer säkert leva tills hon är 150 och då har vi förhoppningsvis hunnit lämna jorden XD

2009-09-02 @ 11:11:27
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0