knäckebröds-kul.

Ibland blir jag helt vansinnigt sugen på kvällen. Alltså på ätbara saker, blir så jävla sugen att jag skulle kunna gnaga på en bit folie. Tyvärr resulterar det här ibland att jag kan stoppa i mig lite halvonyttiga grejer. Eller börjar käka massproduktion av bröd eller nåt.

Igår åt jag två bitar melon, fem nävar popcorn, och ungefär fyra knäckebröd med mjukost på.
Okej att det kanske är nyttigare än godis, men ändå? Man ska väl inte äta något mer efter kvällsmaten?

Har ni några skitbra tips på mer nyttig skit att stoppa i sig vid kvällinga?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ser alltid till att ha goda grönsaker hemma! Det kan man äta utan dåligt samvete. En av favoriterna är vitkål :P

2009-09-29 @ 20:44:51
Postat av: bengan

hmm, är ju alltid goare med onyttigheter.. eller det är ju det man tror att man är sugen på åtminstone. Men testa lite morötter o gör en go dip till, då har man nåt att tugga på länge också... har hört att man ska gå ut o gå i 20 min för att glömma att man är sugen men vem orkar det? :P

2009-10-01 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0