lätt störda videos.

Känner inte att jag har så mycket att plita om idag (förutom köttfärspannkaka, och det var säkert jävligt roande), så jag kastar upp ett par riktigt halvstörda musikvideos.


Låten är faktiskt asbra! Men videon? Jag fattert inte, hon springer runt i trosor och piskar o sparkar på ett träd för att sedan krama det? Dessutom går hon lös på en trädgårdsstol! Fantastiskt.
Goldfrapp - lovley head.



en riktig guldklimp. Både låttexten och videon är skitskum. Har han gjort videon själv? Känns lite...som den där hamstertjejen (amandavardet?) varit med o redigerat.

"Foten i huvet, gud vet vad som hade hänt om hunden
Hade varit bunden och inte kunnat komma och skälla i tunneln"


Va? Jag fattar inte. Är det här någon slags djup musik eller är jag dum i huvudet?
Tyvärr har låten fastnat. sjunger på den jämt, även om jag inte fattar nåt.

Markus Krunegård - jag är en vampyr.
 

Kommentarer
Postat av: Kaka

Någon blev misshandlad, sparkad i huvudet. Vad hade hänt om hunden inte kommit och avbrutit misshandeln? :O



Sen hörde jag inte mer av texten, tog bara den biten du skrev där ^^ Verkligen djup text. Jag suger och spyr. Vamp-Yr. Yr-vamp. Höhö.

2009-09-24 @ 17:16:50
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hanna

så jävla mysig kille!! eller?! haha

2009-09-24 @ 18:43:19
Postat av: Sara Hell

alltså jag tycker det är PINSAMT dåligt!!! jag får ren panik när jag hör den människan. :P

2009-09-24 @ 21:34:46
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag älskar videon och låten med markus krunegård. Jag har faktiskt försökt att ta reda på vad texten betyder förut och de flesta verkar tyda det väldigt ordagrant, han blir attackerad, men blir räddad av en hund som inte var bunden, typ :D

2009-09-24 @ 22:42:23
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Whatever

Inget fel med meningslösa låttexter, musik behöver inte ha någon mening..

2009-09-24 @ 23:03:52
Postat av: apan

kaka: hm.. ja där ser man. haha! har aldrig orkat höra hela texten. :(



hanna: ja...vettefan faktiskt?



sara h: men det ger ju förhoppningar om att om han (och e-type) kan bli artister, varför skulle inte jag kunna bli det?



anna k: haha, ja...jag antagligen. Ska försöka kolla lite tydligare.



whatever: Sant! det är därför jag gillar instrumentalisk musik bäst eftersom man får hitta på exakt vad låten ska handla om!

2009-09-25 @ 10:14:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0