men JAG gillert!

Jag gissar (vet?) på att ni säkerligen inte är lika inriktade på blippetiblapp-musik som mig. Ända sedan jag var en liten palting har jag älskat all musik med elektronisk inriktning. Ni vet, syntar o grejer, lite telefonkiosk-stuk på det hela.

Och även om ni blir griniga och förbannar er över min elektroniska läggning så tänker jag lägga upp skiten ändå. Så lyssna eller inte.


slagsmålsklubben - vidrige ajjabajja

(haha, creds till SMK för att dom har så fyndiga namn!)





Jo justdetja! Imorrn tänker jag sjunga för er! Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Johannes (V2 Skillz0R)

Min video :D

2010-09-09 @ 18:57:23
URL: http://johanneslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0