pannkaksjävel.

Hej hej hallå dagboken!

Idag har jag gett mig på raketforskning, alltså jag har lagat en extremt avancerad maträtt. Eller ja, den är väl inte varit så avancerad egentligen, men jag är halvkändis för att krångla till allt så förbannat.

JAJA, en sån där tjockpannkaka, och sen gör man typ köttfärsklet och rullar ihop allt till en rulle. Ser ju skitlätt ut! Men sen blev det ju inte så jävla lätt att förflytta enorma köttfärsrullen, så den gick sönder lite överallt. Skitrulle! Vägde nog mer än den här hehe.



Jävlar vad stor den blev! plattfisk?

God var den. Nu har jag ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vilken jävla pannkaka!

2009-09-27 @ 18:01:38
URL: http://dismemberment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0