sjöslag

Jävlar i helvetet vilket sjöslag det var igår. HAHAH! Började skitbra, Jag + sudden härjade här med öl och fisk, pratade nostalgi och tja, allmänna grejer. Ni vet.

Snåla och fattiga som vi är drog vi till Ankan skittidigt, halv tio var vi där. Konstigt nog var även halva Leksands supportar där. Vafan? Leksand? I karlstad hejjar vi på Färjestad, bannemig.
Vi hittade en gubbe som vi stre med, han var rätt trevlig, han pratade om sitt äktenskap, och så bjöd han på öl. När han frågade om mitt o suddens civiltillstånd sa jag att vi var särbos. Alltså jag o Sudden. Jag skojjade. Men det fattade inte han, självklart. Och som vanligt trasslade jag in mig i lögner om att jag o sudden hade ett romantiskt förhållande, jag var kär i sudden, men hon var inte särskilt intresserad av mig. Jisses. Tillslut tröttnade vi lite på gubben o hans vän, och när vi skulle gå därifrån så hötte jag med näven mot gubbens kompis som odiskret raggat på sudden. karlar alltså.

Helt plötsligt försvann sudden. Hittade henne ingestans, skumt, gick på toa, och där stod hon, i ett hörn, fullare än vanligt, förvirrad. Stackarn. Ringde till hennes karl så hon fick ta bussen hem, gissar på att hon kommer vara bakfull i tre veckor minst. 
SJÄLVKLART stannade jag kvar (bra polare), Emmy och svante kom, Svante råkade krossa min öl plus att jag fick halva över mig. Luktar fortfarande öl. usch. Haha, sen träffade jag mitt ex, trevligt.

Imorse var jag bakfull som fan, klockan elva ringde moder och jag följde mot alla odds med ut i skogen. Bakfull och vrålparanoid. Hittade typ tre svampar, åkte runt halva värmland. Vart fan är svampjäveln? Hittade även en skitstor orm. Jävlar vad stor!




sudden!


titta under lugg typ.


jag gör asgoda popcorn!!!


Idag var jag i skogen!


Lyckan finns i skogen.


FIKAA


mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0