sökes; asvarm/kall karl

Jag är som ett levande bastu-aggrigat. Varm som en ungersk slavdrivare (fan vilken kass liknelse, jag vet inte om dom är varma), en tasmansk myrslok. Har alltid fönster öppna, hela tiden, balkongdörren, kallt som fan ska det vara! Vill ha högst sjutton grader i sovrummet, perfa!
Så jag tänkte att om jag hittar en anständig karl någon gång så ska han helst vara lika varm som mig - eller iskall som ett kylskåp. Så nu söker jag DIG, du glassbilschaufför, charkdisken, frysrummet, whatever.
Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Det var en jäkligt bra grej, att ha en lika varm eller en kall. Ser tyvärr vissa nackdelar:

varm- svettig!

kall- innebär allt som oftast frusen snarare än kall, och det medföljer att karlsloken kommer sova i pyjamas, och ha massa värme på inomhus.

Fast, en varm är väl att föredra, lite svett skadar väl ingen om det inte är överdrivet världens svettflod. haha, som han i Axe-reklamen, när det bara sprutar ur armhålan, haha!

2009-09-17 @ 16:33:39
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jo...sant. men en osvettig varm kille då? Han får väl köpa axe annars!

2009-09-17 @ 21:46:52
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0