cut the crap!

Igår hade jag ett fullspäckat schema! klippte som en same hela dagen och fick lite cash som tacken! Som vanligt är jag senil och har glömt att ta kort på diverse folk (åtta klippte jag + färg på några).
 
Fick tyvärr säga nej till några eftersom jag inte har lust att stå och klippa bort ledigheten, men kan utlova att jag kommer köra ett liknande rejs i dagarna TVÅ under vecka 26 då jag har semester! (först till kvarn gäller!)

men jag har lyckats hitta några bilder iallafall!


angelika hade inte klippt sig sedan 2008 och hade rejält dretslitet hår och gav mig totalt fria händer. Skitkul!
Tyckte att en liten ballare frilla med attityd passade angelika bättre än något som var för "snällt", så jag klippte kort på ena sidan och långt på andra!


ballt! (bilder snodde jag från Angelikas blogg, hoppas det gick bra att jag snodde dom!)


Okej, gammal bild på markus! Men han fick något sånt här (fast överhåret är längre nu!) är väldigt förtjust i dom frillorna, rakat på sidorna, ej ihopklippt med överhåret och bakåtkammat! Rockabilly möter stureplan!


Och sist hade jag evelina! Hon gick från naturfärgat till en eldig röd färg, passar henne mycket bra!


Nu ska jag slänga mig in i duschen o tvätta håret! kjam!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Ja jag har hört gott om den med :) Men det är så jäkla dyrt! Köpte den här bara för skojs skull eftersom den bara kostade 145kr!

2010-04-03 @ 13:18:05
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Angelika

helt okej att du lånande dom... blev riktigt nöjd med frisyren...fast bilderna ser lite konstiga ut fast jag är ju inte så bra på att ta kort på mig själv... hehe.. kramizar

2010-04-03 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0