do u gorilla?

Hello babez!!!
Sitter i skrivande stund med klägg i fejjan o röfärg i hövvet. Extra viktigt att ta hand om sig när man är singel hörrni! Inte för att chansen att få ligga blir större (äh, komigen, jag syssler inte med sånt!!!), utan för att..öh...tja...eh... det är gött kanske?

Skrubba litte, peela litte, raka benen? nej ja vettefan...

Igår råkade jag hamna på Bunkern med sudden. Vi gick dit o köpte en hambörjetallrik o en bärs, var drethungrig. Sen satt vi och tjatade om hur mycket bättre allt var förr. som vanligt alltså.
Gick och la mig klockan tio. Är helt död på fredagar, inte mycket apa då inte.


*gör en Kissie*


Idag ska jag på I2 marten. Blir spännande. Hoppas på att få se en elefant!! eller äta sockervadd!! sen på kvällen ska jag o sudden grilla, och sen ska vi till Suddens kompis Linda o spela singstar.
Jag är en singstar! Ofta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0