litte dret bara.

Idag så klippte jag 12 personer, fortfarande under medel!! Madde klipper säkert 16-19 per dag. Jävlar va snabb hon är!! Men jag är rätt nöjd.
 Har räknat ut att jag klippt typ 1000 personer på två månader, inte illa det! Halva kristinehamns befolkning!! HAHA, närrå. Bor nog 20 tusen i Krillehöla.

Har köpt med mig litte nya produkter hem oxå från Grazette (som vi har på salongen). Har faktiskt inte testat alls, och så glömde jag att lukta på grejerna, men allt annat från crush-serien luktar awesome!




Tycker det är kul att det står att schampoot tillför "mystik", undrar på vilket sätt ett hår kan bli mystiskt???


inpackingen ska bara vara i håret i 60 sekunder!! sjukt bra!!


Återkommer ifall det verkar lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0