minns inget mer???

Fan minnet alltså. Helt jävla blockmongo. Minns inget. Vafan skulle jag göra??

Handlade.
Köpte hårfärg efter att kollegerna på jobbet klagat på mig, sa att jag såg förjävlig ut i hövvet. Kanske är dags då.
Råkade även få med mig en stor jävla skrubborste oxå. Ska skrubba så att huden blöder!! LÖV THE PAIN! CLEEEAAAN!! CLIIIIIIN!!

Ska på i2-marten med kritan på lördag, blir awesome, sen på kvälla skall jag till sudden o grilla fläskfilé (köpte den för 23 spänn!!!! värste fyndet! Hittade även 1.3 kg kassler för 33 spänn, hurra för kött!) 

För övrigt ingen intressant information.

puzz. 


jag o sudden, dretfulla anno 2009. (suddens min!!!!!!! HAHAHA!! hon ser nästan ut som Tjorven på tjack asså!!)

Kommentarer
Postat av: kaka

Hahahaha den bilden!! Hahaha skratter så ja griner!

2010-04-23 @ 08:58:24
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Elisabet

det enda jag undrar är, kan idas ögon bli rödare? i think not! hur tusan går det till, liksom

2010-04-23 @ 13:17:27
Postat av: apan

kaka: hahaha!!! jag med. ;)



elisabet: tror ej det är möjligt nej.

2010-04-24 @ 10:18:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0